Urządzamy imprezę firmową w 3 krokach

Urządzamy imprezę firmową w 3 krokach

Dla każdego przedsiębiorstwa bardzo ważny jest zarówno prestiż, jak i dobra atmosfera w pracy. Dlatego imprezy firmowe są nieodłączną częścią działalności. Ważne są zarówno te integracyjne organizowane dla pracowników, jak i jubileuszowe na które zaprasza się gości z branży. Dziś podpowiemy, jak przygotować imprezę w trzech krokach, a także co jest istotne, aby była udana.

Imprezy, z których nie należy rezygnować

Osiągnięcie celu sprzedażowego czy też wprowadzenie na rynek nowych produktów, to dobre okazje do urządzenia uroczystej firmowej imprezy. Można na spotkaniu pochwalić się osiągnięciem celu, wyróżnić pracowników, którzy najbardziej się do tego przyczynili, a także przedstawić plany na najbliższy czas. Takie spotkania budują prestiż, zwłaszcza jeśli zostają na nie zaproszeni znamienici goście związani z branżą. Impreza może odbywać się również w gronie pracowników i szefostwa. To okazja, aby lepiej się poznać czy rozwiązać powstałe na szczeblu zawodowym konflikty. Dobrze zorganizowana impreza integracyjna może zjednoczyć zespół pracowników, a także spowodować, że ich współpraca wejdzie na wyższy poziom.

Po pierwsze: znalezienie odpowiedniego miejsca

bankietNiezależnie od tego czy mamy do czynienia z imprezą organizowaną na kilkanaście czy kilkaset osób, konieczne jest znalezienie odpowiedniego miejsca do jej zorganizowania. Oczywiście może ona odbyć się w firmie, jeśli dysponuje się odpowiednią salą. Przy niewielkiej ilości osób może być to nawet odpowiednio przygotowana sala konferencyjna. Jednak w tej sytuacji ważne jest by nie miała ona codziennego, służbowego charakteru. Warto zadbać o tematyczne dekoracje, zarówno na jubileusz jak i imprezę integracyjną, która często ma swój motyw przewodni. Oczywiście wybór lokalu w restauracji czy klubie czasem z powodu braku wystarczającego miejsca bywa konieczny. W przypadku imprezy w innym mieście warto dodatkowo zarezerwować noclegi, zwłaszcza jeśli planuje się wiele atrakcji.

Po drugie: zadbanie o catering

Na każdej imprezie nie może zabraknąć dobrego jedzenia. Jeśli jest to impreza tematyczna związana z jakimś regionem świata, to można zdecydować się na tamtejszą kuchnię. Zawsze doskonale sprawdza się kuchnia włoska, meksykańska czy też japońska, które lubi wiele osób. Aby zagwarantować sobie zadowolenie wszystkich najlepiej zdecydować się na kuchnię polską i regionalną, a także kilka potraw z popularnych kuchni. Obok cateringu ważna jest również oprawa. Warto zadbać o serwetki z logo firmy czy obrusy w kolorze firmowego logo oraz takowe dekoracje sali jadalnianej. Można postawić na szwedzki stół w sytuacji, gdy cała zabawa odbywa się w jednej sali albo tradycyjne rozsadzenie gości. Na stołach warto postawić również napoje na imprezy z logo firmy, zarówno energetyczne, jak i soki czy wody.

Po trzecie: atrakcje i rozdawanie firmowych gadżetów

energetykNa żadnej imprezie nie może zabraknąć dodatkowych atrakcji. Warto zadbać o zatrudnienie DJ-a czy też zespołu muzycznego. Przyda się również animator imprez firmowych, który zaproponuje kilka ciekawych zabaw dopasowanych do okoliczności. Oczywiście bywa tak, że imprezy są kilkudniowe i wtedy zaplanowane są dodatkowe atrakcje. Ciekawym wyborem może być escape room, gdzie pracownicy mogą wspólnie dobrze się bawić i uczą się współpracy i wzajemnego słuchania, po to by jak najszybciej wydostać się z pokoju. Jeśli pokoi jest więcej można zorganizować swego rodzaju zawody dla pracowników. Atrakcją samą w sobie może być zorganizowanie imprezy firmowej w ciemnościach i spożywanie posiłków w takiej atmosferze. W tym przypadku rzecz jasna wystrój schodzi na dalszy plan. Warto zorganizować również konkursy dla uczestników imprezy, a jako nagrody rozdawać firmowe gadżety. Wśród nich mogą znaleźć się także napoje na imprezy.

Przygotowanie imprezy firmowej może być czasochłonne. Jednak warto podjąć ten wysiłek, który prowadzi do zwiększenia rozpoznawalności i dobrego imienia firmy, a przede wszystkim zadowolenia pracowników. Jak wiadomo zadowolenie z pracy zwiększa również produktywność, zatem dozowanie obowiązków i atrakcji jest jak najbardziej wskazane.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij