Budowanie wizerunku marki – zadbaj o każdy detal!

Wiele przedsiębiorstw często zapomina, że marka jest niezwykle istotnym zasobem. Może nawet najcenniejszym w przedsiębiorstwie, z uwagi na ogromny wzrost znaczenia marketingu w ostatnich latach.

Marka ma wartość, którą wlicza się do aktywów, dlatego tak ważne jest dbanie o wszystkie aspekty jej funkcjonowania. Nie musisz jednak zajmować się tym samodzielnie. Zdaj się na profesjonalne agencje brandingowe, które doskonale wiedzą, jak zarządzać marką, aby firma osiągała jak najwięcej korzyści zarówno w bliskiej, jak i dalekiej perspektywie.

Długoletnie budowanie marki kluczem do sukcesu

Jak skomplikowanym procesem jest budowanie wizerunku marki, wiedzą ci eksperci, którzy dysponują wieloletnim doświadczeniem. Na pozór lista zadań do wykonania wydaje się prosta. Czy jednak wystarczy spisać misję i wizję firmy oraz określić jej tożsamość, aby wartość marki szybko wzrosła do oczekiwanego poziomu? To zbyt uproszczony schemat i jeżeli każde zadanie nie zostanie poprzedzone pogłębioną analizą, budowanie marki firmy może zakończyć się fiaskiem.

Dobrą praktyką jest zatem wykonanie kompleksowego audytu dotychczasowej działalności marketingowej. Pomaga on ustalić stan faktyczny w konkretnym momencie rozwoju firmy. Przyszła strategia marketingowa musi uwzględniać perspektywę wszystkich interesariuszy marki – grup docelowych firmy, partnerów biznesowych, jak i samych pracowników, bezpośrednio odpowiedzialnych za konkretne zadania. To właśnie oni są pierwszymi adwokatami marki i ich postawa ma olbrzymi wpływ na wizerunek firmy.

Przyjęta filozofia działania musi wynikać z tożsamości firmy, którą tworzy między innymi historia przedsiębiorstwa oraz obowiązujące wewnątrz organizacji zwyczaje, wartości i przekonania. To właśnie one stanowią fundament misji i pozwalają stworzyć wiarygodną wizję, mającą zdolność przekonania np. klientów, że warto zaufać danej marce i być wobec niej lojalnym. Doskonale wiedzą o tym agencje brandingowe, które nie spieszą się z wysuwaniem gotowych rozwiązań, tylko na podstawie rzetelnej analizy rekomendują popartą danymi i faktami strategię rozwoju marki.

Branding – agencja, dzięki której zwiększysz wartość marki

Właściwym działaniem jest wyselekcjonowanie takiego partnera biznesowego, który potrafi sprawnie korzystać z narzędzi pomagających przeprowadzić spójny branding. Agencja jest wsparciem dla firmy, ponieważ pracuje niezależnie i nie ma osobistego stosunku do przedsiębiorstwa. Rekomendacje wynikają zatem tylko z chłodnej analizy faktów zgromadzonych podczas wykonanego audytu działań marketingowych. Jakie kryteria muszą spełniać agencje brandingowe, które można uznać za godne zaufania?

Z pewnością powinien to być partner biznesowy dysponujący odpowiednim doświadczeniem i kadrą wykwalifikowanych specjalistów. Nie bez znaczenia jest też bogate portfolio, w którym znajdują się firmy mogące się pochwalić dużą rozpoznawalnością i świadomością marki.

Przykładem takiej agencji jest poznańska grupa Hands. Jej specjalizacją jest nie tylko budowanie marki, ale także tworzenie kompleksowych strategii marketingowych, kampanii reklamowych oraz organizacja eventów. Dodatkowym atutem jest możliwość skorzystania z usług Magic Pack, czyli projektu wspierającego budowanie wizerunku marki. Prezenty biznesowe pozwalają zachować o firmie dobre wspomnienie, umacniają relacje biznesowe i tworzą dobry grunt pod długoletnią współpracę. Postaw na branding. Agencja Hands chętnie pomoże Ci zarządzać marką, dzięki czemu Twoja firma będzie w stanie wyprzedzić konkurentów z grupy strategicznej.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij